.: interview : Liviu Hodor

3.12.12

interview : Liviu Hodor

NEW EXCLUSIVE !
romusic1.com

 RO:   Va placut melodia 'Da-mi vara inapoi' ? Daca da , avem noutati ! Piesa Da-mi vara inapoi , a avut un mare succes in charturile din Romania . Si dupa cum va asteptati , vine si o noua replica . Liviu Hodor a declarat in exclusivitate intr-un interviu pentru romusic1.com : "Piesa da-mi vara inapoi , a avut initial si varianta in engleza ; dar din cauza la piesa Je T'aime care intrase deja in charturile internationale , am amanat varianta in engleza , pentru a evita un esec al uneia din piese . Piesa Da-mi Vara Inapoi , varianta in engleza , va fi lansata in luna februarie al anului 2013 ."
    Stati pe aproape pentru a fi la curent cu stiri exclusive din muzica romaneasca ! Doar pe romusic1.com !


EN:    Did you liked the song 'Da-mi vara inapoi' ('Give me back the summer') ? If so, we have news ! Give me back the summer song ,  had great success in the charts in Romania. And as we expected , it will come a new reply.. Liviu Hodor said in an exclusive interview for romusic1.com : "The song 'Give me back the summer' , initial had also English version, but because the song Je T'aime already falling under international charts, we delayed the version in English, in order to avoid a failure of one of the pieces. The piece give me back the summer (English version) will be released in February in the year 2013. "
     Stay close to being up to date with exclusive news of Romanian music! Only on Romusic1.com!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Website Directory - Free Link Submission
Cazare Eforie Nord
Cazare Litoral
Arhivarul, motor de cautare si director web romanesc promovarea online schimb de trafic